W MARAI wierzymy, że najpiękniejsze historie pisze życie. I nie chodzi tylko o nasze codzienne beztroskie chwile, ale też o te momenty, gdy biżuteria, którą tworzymy z sercem w Polsce, trafia do rąk osób, które inspirują tysiące.
Subtelna, kobieca i z charakterem – taka jest biżuteria MARAI, która coraz częściej pojawia się w stylizacjach znanych kobiet ze świata mediów i mody. To znak, że polska biżuteria premium na dobre zagościła w świadomości gwiazd, stylistek i influencerek.

Aneta Zając
aktorka, mama bliźniaków, widzowie pokochali ją za rolę Marysi w serialu "Pierwsza Miłość", ambasadorka kampanii społecznej "Dotykam = wygrywam". Na zdjęciu Aneta w kolczykach MARAI Golden Hour

Dorota Szelągowska
dziennikarka, projektantka wnętrz, prezenterka telewizyjna i osobowość medialna, prywatnie córka pisarki Katarzyny Grocholi. Tu w naszyjniku MARAI Lust & Trust

Natalia Uliasz
polska modelka, influencerka i przedsiębiorczyni - switchaclub, świeżo upieczona mama, prezentuje charakterystyczne kolczyki Bonfire Secrets.

Magdalena Swat
modelka i osobowość medialna, właścicielka marki kapeluszy o nazwie Aura Hats.
Alżbeta Lenska
aktorka, prezenterka telewizyjną, prezeska Fundacji Happy Brain. Do kolczyków Bonfire Secrets dobrała pierścionki - No Boys Allowed i No Apologies

Nasze projekty, tworzone ręcznie w Polsce ze srebra próby 925 i pozłacane 24-karatowym złotem, przyciągają kobiety, które cenią jakość, rzemiosło i autentyczność. MARAI to biżuteria, która nie potrzebuje wielkich logotypów – jej siłą jest subtelny detal i ponadczasowa forma. Idealnie wpisują się w trend "quiet luxury" i zrównoważonej mody.
Wybierając MARAI, wybierają inwestycję w trwałość – w srebro próby 925 i grube złocenie 1 mikronem 24K złota, które zostaje z nimi na lata.